Wij staan voor kwalitatief goed onderwijs. Goede feedback helpt om ons onderwijs verder te verbeteren. Wij nemen uw feedback dan ook serieus.

Wij proberen altijd zo zorgvuldig mogelijk te werken. Echter waar mensen werken, gaan soms dingen mis. U bent altijd welkom om situaties met ons te bespreken. Bent u ontevreden over een aspect in de school? Wij vertrouwen erop dat u dit met de betrokkenen bespreekt. Dit zal veelal gaan om de leerkracht van uw kind. Wanneer u het daarna nog noodzakelijk vindt, kunt u een afspraak maken voor een gesprek met de directie. U mailt hiervoor naar: directie.hetpalet@ogamstelland.nl

U kunt ook contact opnemen met één van de vertrouwenspersonen in school. De vertrouwenspersoon is onafhankelijk, om belangenconflicten te voorkomen, en zal vertrouwelijk met alle gegeven informatie omgaan; er is een beroepsgeheim. De vertrouwenspersoon kan u begeleiden bij het indienen van uw melding of klacht. Op Het Palet zijn dit Marlène de Jong en Lilian Roos. U kunt ze aanspreken op school of mailen via: vertrouwenspersoon.hetpalet@ogamstelland.nl

Het bestuur van Onderwijsgroep Amstelland heeft ook een vertrouwenspersoon benoemd om de belangen van de melder te behartigen. Deze externe vertrouwenspersoon is Pepita David. U kunt contact opnemen via een mail naar: p.david@dtconnect.nl. Meer informatie vindt u op link.

De volledige klachtenregeling met alle procedures en wettelijke bepalingen staat op: 
Klachtenprocedure Onderwijsgroep Amstelland.pdf
Klachtenregeling Onderwijsgroep Amstelland.pdf